Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Inger - 4 oktober 2008 18:51

vägen idag, med korningen.

Elektra har börjat löpa, såg blodfläckar i fredags morse så vi fick gå sist på korningen idag. Först exteriördelen den är vi godkända på.

Sen fick vi vänta på vår tur till mentaldelen och Elektra var redan då låg av skott som hördes på avstånd.

Men hon fixade momenten bra trots att jag inte riktigt kände igen henne i kampen och gripandet med stocken, den brukar hon gilla att leka med. Framförallt kändes hon låg men gjorde ifrån sig hyfsat bra, poängmässigt slutade vi på 335 poäng tillräckligt för att vara godkända om det inte hade varit för skotten. Där blev hon så påverkad att hon inte ville leka och då bröt domaren.

Så har vi ända testat och jag kan känna att det var ok - inga konstigheter även om hon kändes låg hela tiden och det berodde säkert på skotten, löpet tror jag inte spelade in alls.

Det var sista chansen............... för idag har hon födelsedag!


ELEKTRA 4 ÅR GRATTIS GRATTIS !!!


Hon har fått fläskfilé och potatisklyftor(rester av middagen) och massor av extra köttbullar samt ett smarrigt ben för hon är min super söta Elektra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards