Alla inlägg under juli 2010

Av Inger - 18 juli 2010 21:00

Yees, vi tog en pinne i hopploppet!! Fanns inte på kartan att det skulle gå så bra med lilla Cocosråttan! KUL KUL  Hon skötte sig mycket mycket bra i båda loppen, hittade en tunnel som nummer tre i agilityloppet och den hade dom inte numrerat som tre, tokigt!


Ska tillbaka till Smedjebacken o Bergslagsveckan på tisdag så då blir det nya lopp för lillråttan, på fredag är det Elektra o Åsas tur att äntra banorna i klass 3.



Av Inger - 13 juli 2010 12:55

Sötaste Elektra o bästa handlern Åsa tävlade på Stockholm södra 8 juli och sprang hem ett agility cert! SUPERKUL!!  SM pinne blev det oxå!


Elektra o jag har tävlat lydnads trean med ytterligare ett första pris i Lindesberg!

Nu har vi två första priser o jag satsar på ytterligare ett då, så vi får LP även i trean. Har anmält till Örebro den 4 augusti o Kumla 13 augusti med Elektra.


Cocos och jag var i Askersund och tävlade en lydnadsetta, tråkigt nog så gick Cocos upp från platsen så vi nollade den. Knasmatten har inte tränat plats med Cocos just, utan det är ju oftast så att husse lagt Cocos o jag Billy så med tanke på allt som hänt o det faktum att det kan vara bra att träna innan så är jag mycket nöjd med vår insats i Askersund.


På torsdag och fram till lördag kommer Lennart o Carina från Tranås över för lite tränings/grill/snackpass, ska bli kul!


Sen har jag framför mej en debut med Cocos på Bergslagsveckan på söndag - ska bli spännande!! Kan gå precis hur som helst med den lilla räserråttan!!  




Av Inger - 12 juli 2010 10:27

Billy-Boy avlivades den 1 juli, han somnade in i mitt knä på veterinärstationen i Hallsberg lugnt och fint. Tyvärr så har en rad av tråkiga händelser gjort att det här blev det beslut som jag fattade. Det gör inte beslutet på något vis lättare att bära, han fattas mig alldeles oerhört mycket! Älskade Billykillen!

   

Älskade älskade Billy-Boy!


Tårarna bara rinner när jag skriver det här så jag får nog återkomma med det roliga, känns bara konstigt att skriva det nu, jag återkommer.

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Skapa flashcards