Alla inlägg den 12 september 2007

Av Inger - 12 september 2007 10:42

rapportera om Prickishelgen......men det kommer!

Tränade igår förmiddag, det gick mycket bra med rutan och fria följet som vi la extra vikt på allt enligt min nya strategi a la Prickis.


När jag kom hem efter jobbet så kommer hundarna i 300 knyck o hälsar Pippi gnäller till och har gjort sig illa i sporren igen!!!!!!!

Det är nu 5 eller 6 gången och har kostat mellan 800 kronor och en tusenlapp varje gång med borttagning av resterna av sporren och antibiotika till henne + att det ju gör rackarns ont hon haltar och mår dåligt, sist ville jag plocka bort hela sporren på båda tassarna men veterinären ville inte göra det när det var rötmånad, så nu är det dax igen!


Nu har jag ägnat morgontimmarna till att få tag i en förstående veterinär som snabbt kan operera henne så vi slipper det här problemet.

Kristin Svatos har praktik i Östansjö och hon var den som snabbast kunde ordna en tid det blir på fredag klockan 10, håll tummarna för Pippilottan!


Nu ska jag ta ut lilla svart på en cykeltur innan det är dax att hasta iväg till jobbet!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards