Alla inlägg den 10 september 2007

Av Inger - 10 september 2007 10:12

oj vad tiden går fort............. måste berätta om min o de övriga vandrarpolarnas utflykt till Gullspång i tisdags.

Nettan har fyllt år och enligt traditionen så hittade vi på något kuuuul med henne!! (vi hade förbaskat kul hela dagen)

I hällande ösregn åkte vi dressin i Gullspång o åt mat i Otterbäcken(det skulle ha varit smörstekt gösfilé men resturangen hade stängt för säsongen)det skulle ha varit stålande sol oxå det hade vi beställt och den kom faktiskt lagom till maten som vi avnjöt vid Vänerns strand.

Har några bilder som jag lägger upp det är Nettan o Biggan på dressin, jag , biggan, carro o nettan när vi hade paus vid en liten sjö utefter dressinbanan och käkade mackor.

Vi hade sen en hembygdsvandring i Nettans bygd Finnerödja, så mycket fina ställen det finns så nära som man inte vet om!

Ta er tid och åk ut o upptäck närmiljön, det är inte så tokigt!

(jag vet att jag ska rapportera om prickishelgen men nu måste vi träna!)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards