Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Inger - 29 juni 2010 10:06

Midsommarhelgen firade vi med släkt och vänner först hos lillasyster i Byrsta sen förflyttade vi oss till lilla torpet. Grilllade, åt o drack gott, spelade fåniga spel, tränade hund(lite), promenerade och badade! Helt enkelt alldeles alldeles underbart!!

Några bilder från söndagen.

Träskmonstret Amy har tagit sig upp på land och hittat en kul pinne att gnaga på. På lördagen badade hundarna i Lilla Hässjön som ligger bredvid torpet, det är en liten skogssjö med mycket torv i. Torven fastnar framförallt i luddhundarna Amy o Pippi som var lagom mysiga i pälsen, därför tog vi en tripp till Grissjön så vi alla kunde bada. Nåja det fanns ju en del badkrukor!

  

 

        Husse på väg från hemlighuset!

Hemfärd!

I måndags var jag på klubben som handledare åt sommarjobbarna, det blev en hel del fixat vill jag lova! Emma o jag hade tänkt träna under tiden, Emma byggde upp en rolig kurs övning som jag  tyvärr inte hann öva på eller orkade för när klockan var 13.00 så var det på tok för varmt för att ägna sig åt agility.   

Vi tränade lite ställande och apportering samt olika trix istället. 

Det blev ett kort pass agility på kvällen istället med slalom och kontaktfält för dom små, Pippi o Elektra var med husse i skogen som markerade upp elitspår till tävlingen i helgen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards