Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Inger - 6 juni 2010 20:19

Tidigt imorse åkte jag o Åsa till Frövi, vi ville vara på plats när brukslagen hade sin platsliggning för att samtidigt få lite skotträning med framförallt Jackaroo o Elektra. Funkade riktigt bra, ska ta tag i brukset så småningom!


Kumlas brukslag vann guldet - bra jobbat! GRATTIS!!


Agilityn för egen del gick så där - kan ju inte springa, men ville köra Pippi idag blev så sugen igår på Kumlaklubbens inofficiella tävling.  Det blev två disk, hinner inte med att visa vart hon ska o vad hon skall göra. Åsa tävlade med Elektra, dom gjorde ett riktigt fint agilitylopp, dock blev det  två förargliga rivningar där och i hopploppet flippade Elektra ur o var inte speciellt fokuserad, skyller på värmen eller hejarkören som också flippade ur!


Mitt agilityspringande känns rent omöjligt o trist, har ont o känner att jag inte hinner med mina hundar, så nu har jag hittat ytterligare en superhandler Rebecca med Timmy ska nu också ta sig an Pippi så hon får springa riktig agility! Kommer att bli kanonbra det!


Kumla BK:s agilitylag kom på silverplats! GRATTIS!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards