Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Inger - 9 juni 2010 21:34

Förmiddagen tillbringade jag på klubben med vovvarna! Det blev elitlydnad med Pippi hela programmet förutom platsliggning o sittande i grupp.

Gick över förväntan - mitt mål är att Pippi ska hålla ihop hela tiden utan godis eller kastbelöningar precis som på tävling och utföra momenten korrekt första gången!  Superbra! Filade lite extra på fria följet så hon ska få bättre position.

Elektra samma sak men lydnadstrean - fria följet -där vill jag ha bättre kontakt.

Cocos råttan hopp över hinder och återhopp samt apportering o inkallning.

Billy-Boy tränade slalom!


In till jobbet för en träff och sen en handlings runda på Maxi.


Sen tog gubben o jag med oss vovvarna till torpet och alla fick varsitt appellspår i Cocos spår satt jag i slutet och väntade, för att se om det skulle hjälpa för att få upp motivationen på spårandet. Hon spårade bra så det kommer nog allt eftersom, tror att patrullerandet satte myror i huvudet på henne o hon blev osäker på vad hon skulle göra, blir nog spårhund när hon blir stor, lillstumpan!


Nu är vi rätt möra både två o fyrbenta!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards