Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Inger - 25 mars 2008 15:23

Ja, då har påsken gått i agilityträningens tecken.

Jag har tränat framförbyten, det behövde jag dom har jag undvikit i det längsta. Människan är lat av naturen sägs det och framförbyten känns inte naturligt för mej,  jag förstår inte hur jag ska valsa runt för att det ska vara bra och hur jag ska hamna i rätt position. Så, så här många bramförbyten som jag har tränat i bansituationer har jag nog aldrig fixat förut.....jag är så nöjd med kursen o lite stolt över mej själv som lyckades valsa utan att riva med mig hinder eller snava över hund!


Pippi har jobbat på hela tiden och har fått upp motivationen på raksträckorna, nu springer hon förbi mig!!


Anna har varit hemma från Stockholm, men det har inte blivit mycket med påskfirandet. Vi skulle ha ätit påskmat på lördagen men då måddeTeres inte bra, hade kraftig huvudvärk. Annandagen åkte vi akut till USÖ då hon inte hade blivit bättre och nu är hon inlagd på avd 96 neurologen för observation. Min lilla unge...krya på dej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards