Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Inger - 13 mars 2008 09:26

Tja det är inte lätt att hinna uppdatera den här bloggen.....

Efter lite flörtande och kärleksförklaringar så kom dom till riktiga parningar på söndagen och i måndags. Då hade jag hunnit varit med Elektra på annalysen på fredagen för att kolla löpet. Eftersom det ju såg ut som om dom aldrig skulle få till det ordentligt och Elektra drog sig undan precis när det skulle bli hängning. Men blodprovet visade att hon inte haft ägglossning ännu men att den var mycket nära förestående. Så jag hade ju varit alldeles för ivrig och lurat mig på att hon ställde upp sig för hannen så tidigt, men nu är hon parad och vi förväntar oss små Brasse/Elektra valpar i maj.


I övrigt så har jag och äldsta dotter varit och besökt dotter Anna i hennes första mera egna lägenhet i Stockholm.........o så fint hon bor, trevlig lagom stor lägenhet och ute på lilla Essingen med närhet till vatten och fina naturområden mitt i Stockholm.


Hundträning har det inte blivit så mycket av har ju fått lägga om planerna för Elektra och kommer att satsa på elitlydnaden och agilityn med Pippi, närmast påskkursen med Petter Norlien. Sedan följer agility klass 3 Kvinnersta och elitlydnad Örebro BK helgen 12-13 april. Sen har vi en agilitykurs för Maria Knutas den 19-20 april och elitlydnad Kumla Bk 26 april.

Nu blir det en lång skön skogstur i regnet med fyrbeningarna!

Ha det gott!!

Lägger ut ett kort på sötnosarna som Brasses matte Gun har tagit!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards