Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Inger - 25 maj 2007 20:25

Idag har jag bara tagit det lungt, så lungt att hundarna nu på kvällskvisten gett upp hoppet om någon promenad. Det har blivit träning att gå mellan benen i en åtta, fjärrdirigering sitt, ligg och stå. Men ingen långpromenad som dom är vana med när jag är ledig, det beror på att min hälsena på vänsterfoten gör så fördärvat ont, kan knappt gå!

Det är egentligen mitt knä som har krånglat till och från sen förra sommaren och jag försöker nog avlasta knäet på nått vis så att jag nu fått en överansträngd ev. inflammerad hälsena. Har nu tagit mej i kragen och beställt läkartid den 8 juni ska jag till vårdcentralen, sköterskan lovade att det finns reservdelar!


Igår var det månadstävling på klubben och jag lyckades med nöd o näppe ta mig runt 4 rundor, först lätta banan med Pippi o Elektra som uppvärmning tom Elektra ska ju springa svåra banan nu när hon är uppflyttad.

Sen den svårare banan som Pippi vann i large klassen, Elektra och jag diskade oss den var för trixig för racerråttan framför allt när man måste släpa på en halt matte som inte hinner med att placera sig rätt.


I helgen har husse o jag kommit med på en spårutvecklingskurs i Nora, ska bli spännande, hoppas jag kan halta runt och se så mycket som möjligt för gå eller springa tycks nu vara helt omöjligt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards