Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Inger - 11 oktober 2007 15:19

Hej igen, ska försöka skriva lite...................hinner inte alla dagar som ni märker!

Studiecirkeln "Lyckas på tävling" hade vi på klubben i tisdags, vi pratade nerver, koncentration och en hel del annat oxå som inte direkt hör till tävlandet. Vi har kul tillsammans och vi är ett glatt gäng som tillsammans förhoppningsvis kan hjälpa varandra att hålla kontroll på våra tävlingsnerver. I december kommer Niina Svartberg till klubben och håller föreläsning i ämnet, det ser jag verkligen fram emot!


Onsdag förmiddag ägnade Åsa o jag åt lydnadsträning på klubben elit momenten med Pippi och appell med Åsas vovve, Elektra fick lite träning oxå en inkallning och rutan som inte satt som den skulle(vilket jag trodde) så det är bara på´t igen. En platsliggning blev det oxå innan jag var tvungen att hasta hemmåt och vidare till jobbet.


Ikväll ska det vara agilitymöte på klubben det är distriktet som har kallat och det kan nog bli ett intressant möte på många sätt, så nu ska jag hasta iväg till Maxi och inhandla kaffebröd så att man iallafall kan få kaffe o bulle att inmundiga.

Här är vi på promenad!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards