Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Inger - 24 juli 2008 16:28

Nu har jag börjat jobba igen och som ni märker så hinner jag inte med att uppdatera bloggen nu heller.


Förra veckan så var Chip med familj här på besök och han passade på att ta en uppfriskande brottningsmatch med syrrorna.

Har några kort på dom i brottartagen.


Vi tränar vardagslydnad med Cocos så som att vänta på varsågod vid mat skålen,vid dörren när vi ska ut eller in och att vänta i bilen på att vi lyfter ut henne. Hon är tyst och lugn i bilen men vill gärna kasta sig ut så fort man öppnar grinden, jag vill att hon ska sitta stilla och vänta.


Koppelträning och sitt och ligg samt inkallning tränas i korta pass varje dag.

Miljöträning i skog och stadsmiljö.


Dom stora vovvarna har cykeltränat en del så att framförallt Elektra ska få upp kondisen igen och tillbaka sin slanka kropp.

Har anmält till ett par agilitytävlingar framöver men jag är själv så skruttig nu i min höft så jag vet inte om jag kan komma iväg på dom, vi får se.


Närmast nu till helgen åker vi till vår lilla sjö och hoppas på sol o bad.

Ha det gott!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards