Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Inger - 10 juli 2008 20:22

Pratade med jobbarkompisarna idag och dom undrar om jag har en depression, bebisarna har flyttat och jag har inte uppdaterat bloggen på flera dagar.

Nja, sanningen är den att tre bebisar håller mej fullt sysselsatt och så har jag semester, för tusan!


Men visst det var ett tag sen jag skrev..............och ja jag saknar bebisarna, men jag vet att mina valpköpare sköter om dom små underverken. Gå in på www.chillaboule.bloggagratis.se och titta på Chillas nya hem och familj och på www.soltorp.com och se hur Chip har det.


Vi har tre underverk kvar här hemma och vi har varit på lite utflykter på dagarna, åkt till skogen, sjön och klubben. Vi har husvagnscampat en natt med Cocos, Lexie och mamma Elektra, tyvärr så var det så regnigt vid vår lilla sjö så det blev bara en natt, dessutom träffade vi på en Herr grävling i skogen så vi blev lite skraja.


Idag har vi varit vid Säbylundssjön där Pippi o Elektra har badat och simmat, bebisarna tassade i vattnet en stund, förutom Lexie som trodde att hon kunde gå på vattnet och bara spatserade rakt ut och därmed blev helt blöt innan hon vände och simmade inåt.

Några kort!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards