Alla inlägg under februari 2008

Av Inger - 1 februari 2008 13:56

Träningen gick så bra Pippi är som vanligt taggad när vi haft en vilopaus.

Hon jobbade på i alla elitmomenten utom vittringen eftersom jag har slut på pinnar(måste såga upp nya).

Elektra tränade sittande i grupp, platsliggning, dessa båda med störning, jag kastade boll och gick i serpentin mellan dom, fritt följ och sittande under gång. Paus sen apporteringsmomenten metallen och hopp apport, det gick alldeles utmärkt!!

Tränade inte rutan och fjärren med Elektra för då kom Teres o Jan med Tilde och den nya flockmedlemmen Skrållan.

Då blev det mest spring och bebismys, Pippi har adopterat den nya lilla vovven och agerar mamma till henne, dom är så söta!!

Hade med kameran så jag har fotat sittande i grupp och platsliggningen(svårt att få med några mera moment eftersom jag var själv då, ska be någon filma mig någon gång).

Har några foton på bebis också sen gav kameran upp så bilderna med Pippi o Skrållan är från mobilen - kunde inte låta bli att ta några mysbilder.

Av Inger - 1 februari 2008 09:47


Grattis Grattis Anna till din fina titel och till att 4,5 år pluggande nu är över!


Igår åkte vi till Linköping för att lyssna på Anna och hennes kurskompis som lade fram sitt examensarbete, dom har gjort exjobbet på Onninen Skandinavia och kartlagt Centralisering av lagerpunkter för produktområde - Förändring ur ett totalkostnadsperspektiv vid gemensam lagring inom Onninen Scandinavia.


Dom såg så lugna och proffsiga ut båda två - trots att dom påstod att dom var nervösa. Framförandet gick verkligen jättebra!


Efter framläggningen och opponeringen så åkte vi till resturang Platå i Linköping och åt och drack gott. Skålade o grattade tjejerna, sen for vi hem.  Anna stannar kvar och festar med resten av gänget i Linköping. Hoppas få hem henne på lördag innan hon åker till Stockholm igen.


Idag är jag ledig och tänkte nog ta tag i det här med hundträningen som har legat nera bra länge - så vi ska åka till klubben och se hur momenten sitter!

Thailandsrapport kommer - jag lovar!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards