Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Inger - 3 februari 2008 19:00

Äntligen idag har vi tränat agility i ridhuset!

Igår så lånade jag Tinas träningsbana en stund när vi var på klubben Elektra och jag, men det var bara ett kort pass. Vi hade fokuserat på rutan och fjärrdirigeringen sen gick vi långa rundan och när vi kom tillbaka tränade Tina agility och då kunde jag ju inte låta bli att köra lite med racerråttan.

Pippi var med husse på hemvärnsträning.


Men idag var det träning i ridhuset och både Pippi o Elektra fick en bra träningsrunda med kontaktfält och höger o vänsterslalomingångar i högt tempo. Dom är laddade........har anmält till Örebro BK:s klass tre tävling!


Sen tro det den som vill, ja, ni som verkligen känner mej kommer inte att tro det är sant men jag har städat riktigt ordentligt. Putsat fönster, tvättat gardinerna i sovrummet, dammat t.o.m fläkten i taket. Sen har jag gjort rent ugnen ja hela spisen faktiskt!

Oj oj tur jag hamnade framför datorn ett tag iallafall!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards