Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Inger - 30 augusti 2007 17:28

Glömde ju berätta om ridningen i måndags.............när vi kom till ridskolan så hittade vi ett schema på stallväggen vår grupp skulle HOPPA, ja ja man kan ju bara ramla av o slå ihäl sig.

Men vi har en mycket förstående ridlärare (hon hade ju sett oss gången innan famlandes på hästarna ringrostiga som vi är syrran o jag)och det blev cavalettibommar på marken istället för hopphinder. Så det gick över förväntan även om det inte var så lätt att stå i lätt sitts! Träningsvärk har jag förståss!


SEN ETT JÄTTEGRATTIS TILL NETTAN SOM JAG GLÖMDE ATT GRATTA IGÅR

HIPP HIPP HURRA DU SKA NOG BLI FIRAD PÅ TISDAG SÅ DU BLIR NÖJD!!

Av Inger - 30 augusti 2007 11:44

Nu har jag varit hos Vladimir två gånger i torsdags och idag och jag känner mig helt ok, jag hade spända muskler i ryggslutet och i höften kännde han men efter lite tryckningar o knäckanden här o där så känner jag mig nu som en ny människa.


Igår tränade jag på klubben igen med hundarna - det har blivit mycket agility under sommaren och lydnaden har blivit lite bortglömd, men nu har jag anmält Pippi till fyra elittävlingar i oktober så nu får vi jobba på lite, väntar med Elektra vi har några moment(rutan o fjärren)som inte är klara ännu.


Husse ska träna med Pippi ikväll o jag o Elektra ska öva på momenten här hemma ett tag, hon blir lite orolig på klubben på torsdagar när det är så mycket hundar att hålla koll på - dessutom så är hon mitt i löpet nu oxå.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards