Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Inger - 25 juli 2007 17:27

Idag har vi förberett för avresa imorgon med husvagn och hundar, först till Uppsala akademiska, torsdag och fredag för att vara med Teres när dom än en gång tömmer hennes cysta.


Sen om allt går bra med Teres så fortsätter vi till Rättvik på agilitytävlingar lördag och söndag. Pippi är tyvärr skadad hon har rivit loss sporren igen och går på antibiotika så det blir med Elektra som jag ska tävla i agility kl 2 och hopp 1:an.............försöka ta sista pinnen!!


Men idag ska vi träna agility med vår träningsgrupp som jag har försummat i flera veckor, har tagit fram en övningsbana med olika slalomingångar och en oxer, få se hur det går med racerråttan.


Mitt knä och hälsenan känns bra och jag hoppas att det håller i sig under tävlingsdagarna, så jag kan springa ordentligt med Elektran.


Håller oxå på att träna in att Elektra ska trampa på ett plastlock på kommando för att sen överföra det till olika lydnadsmoment och på kontaktfälten i agilityn.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards