Alla inlägg den 15 april 2007

Av Inger - 15 april 2007 16:33

Var i Kvinnersta igår på agilitytävling som Lindesbergs BK anordnade.

Det var bara klass 3 och Pippi var anmäld till för henne första tävlingen för iår. Det var en ganska trixig hoppbana som vi skulle starta på och Emma och jag gick banvandringen tillsammans och funderade över handling och placering. Precis före start ändrade vi vår handling i startområdet och det gick mycket bra - Pippi och jag kom i mål med 0 hinderfel tid 32,19 det blev en 12:e plats.


 

HURRA FÖR PIPPILOTTAN!!!


HURRA FÖR ÅSA O ALGOT SOM TOG HEM SEGERN I HOPP!!!


Hoppklassen hade också en trixig start som jag kom fel i och trängde Pippi så hon fick så snäv sväng så hon missade tunneln som låg efter. Sen fortsatte det att strula så vi diskade oss. Mattefel helt klart!

På kvällen grillade vi och njöt av sommarvärmen!


 

Idag har vi haft städdag på klubben, mycket folk som fixade både ute och inne. Det blev jättefint så bra det går när man är många!


 

Hundarna, dottern Anna och jag gick sen Dovrasjöleden i Östansjö vi såg ganska många paddor, men som tur var inga ormar.

Kuperad vandringsled som kändes i benen vill jag lova!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards