Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Inger - 25 mars 2007 21:10

Har haft dottern hemma från Linköping, hon kommer ju hem lite då o då för att se till sina gamla föräldrar. Eller kan det va kompisarna som drar!! Husse kursade som vanligt med hemvärnsgänget. Vi gick en bit på Mariedammsleden med hundarna, kunde inte ta oss över stenbron det var för mycket vatten där. Sen så åkte vi på besök till Isåsen till min mamma o Annas mormor. Hon bjöd på kaffe o vi spanade in vårtecken..........vårdopp kan det va nått???? Pippi tog ett i hennes damm i alla fall, såg kallt ut!Söndag morgon tog jag hundarna med till klubben för lite lydnadsträning o husse lägger klickgolv i vardagsrummet.Pippi momentträning i eliten och Elektra träning på rutan fjärren och snäva vänster svängar på dumrutan. Det gick kanon bra förutom att Elektra inte kan första stå i fjärren hon sitter o ligger men stå det kan man bara göra när man går fot. Oj oj vad ska jag göra!!!Den hunden e ju inte dum så vad gör jag för fel????På eftermiddagen var det månadstävling i agility.Vi filmade loppen en lätt agilitybana och en svårare sen tittade vi på filmen i klubbstugan och åt smörgåstårta. MUMS MUMS!!!!Bägge döttrarna var med Teres en stund med sin lilla Tildeoch Anna som för första gången sprang med hundarna varsitt agilitylopp. Diskad visserligen, men det blev ju jag oxå huvudsaken att man har kul! O kul hade både vi o hundarna!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards