Alla inlägg den 4 mars 2007

Av Inger - 4 mars 2007 17:52

Ja då har det varit helg igen och dottern har varit hemma på besök. Hundarna blir helt tokiga när hon kommer hem. Elektra springer runt med sina gosedjur och försöker inbjuda till lek och Pippi lägger fram bollar framför hennes fötter.Sonen har flyttat till en större lägenhet i Örebro och vi var flytthjälp på lördagen, ja inte så mycket jag då eftersom tån alltjämt gör ont, men resten av familjen.Söndagarna är hektiska då husse o Pippi har en grupp med nya hemvärnshundar som ska utbildas på förmiddagen. Elektra och jag brukar passa på att åka till klubben och slipa på lydnadsmomenten då. Idag blev det rutan, att komma rakt in med fart och stanna kvar, riktigt bra faktiskt. Sen tränade vi hopp över hinder och apportering av metallen, inga problem det heller.Klockan 11.00 börjar min kurs i photoshop jättekul och lärorik så snart kan jag fixa till mina bilder riktigt bra.Eftermiddagen ägnas åt agilityträning i ridhuset Sickelsta idag kunde jag ju inte spring så värst med min blåa tåutan fick ta det lite lugnt men det gjorde inte hundarna!!Med på agilityträningen var också äldsta dottern med blandisen Tilde hon är bara 6 månader men kan nu springa genom tunneln och busa lite med dom andra hundarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards