Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Inger - 17 februari 2011 18:21

Ryggskottet gav med sig ganska snabbt jag var på yogan i tisdagskväll o skötte mej ganska bra! Sen slog skitsjukan till natten till onsdagen fy tusan! Har antagligen smittat ner hela yogagänget...sorry!

Magsjukan var segdragen och jag hoppas att den nu har släppt greppet har åtminstone käkat frukost o gått prommis idag utan att behöva uppsöka toan akut, men då jag har legat till sängs en hel del så känner jag av ryggen igen!

Nä fy o usch o slut på pip o gnäll värre saker finns ju!


På torsdagskvällen kom en stor svart risenschnauzerkille hem till oss, han ska vara inneboende medan matte o husse är på varmare breddgrader en vecka. Så idag fredag har vi tagit en promenad tillsammans på mossen (min första runda sen i tisdags så det gick inte så fort). Skojiga dom här hundarna, dom känner varandra väl och startade jaktlek på en gång men när den blir för intensiv säger Elektra ifrån med små gnäll o biter Herr Santos i skägget. Ha ha min lilla svarta bitch! Han har det inte lätt killen, tur att han är en sån gentleman!

  

  

    

Nu ska jag fokusera på helgen, Elektra o Pippi ska tävla i Karlstad, Hammarö BK med sina handlers. Jag ska vara pigg frisk o coacha Åsa o Becca hela dagen lång!

Håll tummar o tassar!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards