Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Inger - 17 maj 2010 20:54

Har massor att blogga om:

Först ett jättestort grattis till Benga o Chip som nu kan kalla sig Tjänstehund!

TJH Chip    super!!

 

Husse o Cocos får på´t igen dom missade i spåret o fick inte med sig några pinnar in - men de får en ny chans till hösten och med lite mera spårträning så ska nog det gå vägen!

 

Torsdag - Fredag - Lördag o Söndag

Har ägnats åt valpträff eller slyngelträff, dom är ju faktiskt 2 år!

Vi har tränat agility och lydnad på planen, varit i skogen och tränat spår och uppletande samt patrullering, vi har ätit gott, snackat och fått en massa goda råd från supercoachen Carina från Tranås. TUSEN TACK ALLA FÖR EN HELT OTROLIG HELG!

 

Jag är fortfarande trött och har massor med tankar som snurrar i huvudet om träningstips och självklart om nästa års träff så nu får det räcka med bloggande och det blir bilder från helgen!  HA DET GOTT!

  

Kerstin Chilla o Conny 

Hela gänget från vänster: Anna o Ebba, jag o Billy-Boy, framför oss mamma Elektra, Janne o Cocos, Benga o Chip och Kerstin Chilla o Conny.

  Åsa o Algot   Kerstin o Chilla   Janne o Cocos 

Jackaroo    Elektra o jag   Billy-Boy o jag   Billy-Boy   Benga o Chip   Baccus o supercoachen Carina   Baccus apporterade in samtliga 15 saker   Anna o Ebba   Kristofer o Ebba   Janne o Cocos   Benga o Chip   Benga o Amy

Anna o Ebba

 

Åsa har skrivit om helgen på deras hemsida soltorp.se och jag misstänker att Kerstin också kommer att skriva på chillaboule.se. Gå in och läs där så får ni veta mera om vad vi pysslat med!    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards