Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Inger - 7 mars 2010 20:25

hem till Örebro! Magda är sonens landsköldpadda som har bott hos oss i över en månad när Markus varit på semester i Japan. Men nu har han äntligen kommit hem - skönt tycker jag som tyckt att Japan är väldigt långt bort!


I övrigt så, ligger snön kvar o träningstillfällen blir inte så många som jag hade önskat! Men vi tränar på parkeringen vid klubben och även i garaget i källaren...man tager vad man haver!


Fotposition, apportering, trix- vacker tass, give m five, rulla runt, snurra o annat smått o gott, vi har även plockat fram balansbollen igen!


Idag har vi gått en långpromenad i pulssnö med många intressanta spår att nosa på och solen lyser o snön gnistrar det är vackert som tusan...


MEN JAG VILL HA VÅR!!  


Längtar till agility utomhus när man kan springa på gräs, lydnadsträning och tävlingar, valpträffen i maj, spåra i skogen, grillkvällar o lilla torpet.

Vet att jag gnällerska gå o lägga mig! Genast!! Med språng!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards