Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Min uppfödare!!

Av Inger - 26 februari 2009 20:19

Hon är en klippa, det finns inte ord så det räcker!!

Hon ställer alltid upp med hjälp i stort o smått.  Hon tippsade mig om lämplig hane och fästman till Elektra,  Leagården´s Brasse.

Hon fanns med mig online och på sms när Elektra valpade och har svarat på alla mina frågor, rockie som man är.

Nu har hon återigen ryckt in och ordnat ett alldeles utmärkt hem till Billy-Boy.


TUSEN TUSEN TACK PIA för att du alltid hjälper till!!


Nu håller vi tummar o tassar för att Billy-Boy ska trivas med sin nya familj och att nya familjen trivs med Boyen, de ska inte träffas förrän i mitten av mars så ett tag till får vi njuta av hans sällskap.

Ni får njuta av några bilder nytagna för dagen.

 
 
Pia

Pia

26 februari 2009 21:04

Oj då, nu blev jag ju rörd :)
Klart jag försöker hjälpa till så gott jag kan. Det blir säkert bra för Boyen hos Mia!!!

http://www.cefeus-kelpie.com

 
Caroline

Caroline

27 februari 2009 06:19

Jo hon kan ibland min mamma :P

http://www.cefeus-kelpie.com/carro

 
Karin

Karin

27 februari 2009 06:25

Visst är det härligt med bra uppfödare !!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ylva

Ylva

27 februari 2009 09:33

Åh, vad roligt att höra. Hoppas Billy kommer att trivas i sitt nya hem. :)

http://hagstedt.nu

 
Ingen bild

Kerstin Conny & Chilla

27 februari 2009 11:45

Har änmält Chilla till stokk´s internationella utsällning i Kista i april, hoppas Billy trivs i sitt nya hem, hoppas på en liten skymt på någon hemsida eller blogg av Billy.

 
Lisa\Eliver

Lisa\Eliver

28 februari 2009 20:39

Så bra at Billy B har fått en nytt hjem! :)

http://www.trilelaks.com

 
Ingen bild

Mari

1 mars 2009 16:18

Håper at Billy Boy og ny eier får det bra sammen. Lykke til!

 
lena

lena

2 mars 2009 18:52

Lycka till i nya hemmet Boyen, å att dom är snälla med dej. Ha de gott

http://svartahille.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 23 mars 2012 12:19

Elektra blir bara rundare och rundare om magen    Påskhelgen är det dags för valpisar och Elektra tar det numera mycket lugnt!   Våren är här, varmt och skönt, planen på klubben är torr och fin så jag har tränade kryp och apportering med Cocos,...

Av Inger - 6 mars 2012 21:15

Så här ser det ut hos oss!      Här ligger Cocos råttan o myser på kvällskvisten. Idag har hon spårat fint och vi tränar kryp för att kunna tävla ett lägre spår nu i vår. Pippi har varit med Emma i helgen och tävlat agility. Linköping i lö...

Av Inger - 9 februari 2012 12:54

Vi har varit i Sollentuna och träffat kelpie killen Izze med familj. Dom fattade tycke för varandra och här är några bilder från dejten!           Nu hoppas vi på små kelpievalpar.......någon gång efter påsk.   ...

Av Inger - 31 januari 2012 11:56

Agilityplaneringen får mina superhandlers ta, men jag vet att Emma och Cocos kommer att starta klass 2 någon gång i vår, vilken tävling det blir har vi inte planerat ännu. Emma är sugen på att plocka flera Agilitypinnar med Pippi det fattas 3 för att...

Av Inger - 20 januari 2012 15:26

Ska kanske nämna några minnesvärda händelser som hänt under 2011.   Mina duktiga handlers i agility Åsa, Emma o Rebecca har tävlat under hela 2011 med mycket bra resultat. Elektra o Åsa tog ett agilitycert i Karlstad i februari samt SM pinne ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards