Alla inlägg den 13 september 2008

Av Inger - 13 september 2008 20:09

Husse o Pippi har tävlat lydnaden på förmiddagen, husse rapporterade poängen på telefon till mej och vad jag kommer ihåg så hade dom bra på stegen en tia och fria följet 9, sen kommer jag inte ihåg men vet att dom nollade tunga apporten Pippi släppte den innan hon var framme i fotposition. Så tråkigt den hade husse lagt ner extra krut på att få lilla Pippi att bära, Pippi som själv väger 16 kg och ska bära 4 kg men men så är det. Sen blev det ett missförstånd mellan dom så Pippi satte sig upp när hon skulle börja krypa vilket resulterade i 6 poäng. Summan av lydnaden blev 95 poäng låter väldigt lite när man tänker på lydnadspoäng men man räknar på ett speciellt sätt i bevakning och dom hade hyfsdae poäng trots allt.


På eftermiddagen var det patrullstigen och den blev en floop, ingen vind - av de 7 hundar som hade eftermiddagspass så har ingen fått ihop tillräckligt med poäng man ska ha minst 160 av 360 möjliga. Tråkigt!!


Imorgon är det spåret och uppletande - hoppas att det går bra!!

Vi håller tummar o tassar här hemma!


Cocos o Elektra ja faktiskt även jag har stått på vågen och den visar alldeles för mycket - helt klart att jag o Elektra måste äta mindre och röra på oss mera - Cocos kommer att få nerdragning på maten de dagar vi tränar det går åt en hel del köttbullar då och damen väger nu 13,8 kg, Elektra 19 kg min vikt är hemlig men ska försöka gå ner så där 5 kilo.

Av Inger - 13 september 2008 20:00

Japp nu finns det på bild .......en tappad tand, en av dom vassa små rackarna har lossat på Cocos!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards