Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Inger - 6 juni 2008 15:17

Grattis syrran på stora dagen!

Välkommen in i medelåldern, det är nu som äventyret börjar, var dag har sin tjusning......kommer jag upp ur sängen?

Kan jag stappla till fotöljen och sätta mig tro?

Ingen fara........ det finns många undergörande preparat att tillgå!


Här händer det grejer hela tiden med valpisarna, farmor Gun har varit på besök, hon tog massor av bilder på underverken, hela minneskortet tog slut, titta in på hennes hemsida www.torpie.se och beundra sötnosarna.


Vi har haft trevligt besök av Anita o Bengt dom skall ha den bruna hanen och charmtrollet är nu döpt till Cicko och skall bo i Vimmerby.

Cicko har fått ett grönt halsband (det enda som fanns) så nu har både brun och svart hane gröna halsband men jag tror att ni kan skilja dom åt ända.

Igår kväll så var Bengt o Åsa över och vi släppte ut alla bebisarna på gräsmattan, fem vuxna människor och två stora hundar borde ju kunna hålla reda på sju valpar, tyckte vi! Det var full rulle, oj vad dom busade och sprang. Pippi tar hand om dom hon också och myser och gosar med valpisarna.

Elektra har börjat leka med dom och hon fostrar dom när betten blir för hårda eller när de går på rymmartåg.


Imorgon skall Pippi och jag tävla agility i Frövi, det blir kul! Det är ett tag sen vi tävlade nu så det känns extra roligt att komma ut på banan igen.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards