Alla inlägg den 15 april 2008

Av Inger - 15 april 2008 20:12

I måndags tog jag tag i elitlydnaden med Pippi, plockade isär momenten och tränade bit för bit, vet ju hur jag vill att det ska se ut så det är bara att vara konsekvent(enkelt va).

Tränade ingången i rutan- rakt fram tills jag kommenderar stanna då ska hon vända upp mot mej och stå. Pippi vill gärna runda första konen och gå in från sidan men efter ett par skick funkade det bra.

Sändande till kon - full fart till konen på mitt kommando stanna och vända upp - sen belöning.


Jobbade kväll måndagen och efter jobbet hämtade jag Teres o Jans små vovvar. Dom ska bo hos oss ett tag när Teres och Jan är kvar i Uppsala, så får vi se när Teres skrivs ut från Uppsala akademiska och kan ta hand om dom små trollen igen.


Idag har jag haft full fart hem för att hinna gå rundan vid klubben med alla fyrbeningarna före mitt yogapass, så nu är dom utfodrade för kvällen och ska bara få en kisserunda innan jag nattar dom.


Imorgon har Åsa o jag agilitykurs ska bli kul, missade ju första gången eftersom jag var med Teres i Uppsala när det var kursstart.

Det är så spännande med nya kursare så roligt att lära känna dom o se vad dom har tänkt sig med agilitykursen, vad dom har för förväntningar på kursen - som vi förhoppningsvis kan hjälpa till att förverkliga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogga Rosa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards